مهاجرت از طریق سرمایه گذاری


Migration through investment
مهاجرت از طریق سرمایه گذاری | با سرمایه‌گذاری به کشور موردعلاقه خود مهاجرت کنید
یکی از بهترین و آسان‌ترین روش‌های مهاجرت، مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری است. برای استفاده از این روش مهاجرتی کلیک کنید.

مهاجرت از طریق سرمایه گذاری | با سرمایه‌گذاری به کشور موردعلاقه خود مهاجرت کنید

مهاجرت از طریق سرمایه گذاری؛ روشی کم‌دردسر و محبوب

بسیاری از افراد برای استفاده از شرایط مناسب اقتصادی و رفاهی کشورهای خارجی، از روش‌های مختلف مهاجرتی استفاده می‌کنند. از جمله این روش‌ها می‌توان به مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری، تحصیل و یا کار اشاره کرد که هر یک از این روش‌ها نیازمند برخورداری از شرایطی ویژه است. مهاجرت از طریق سرمایه گذاری یکی از بهترین و کم‌دردسرترین روش‌های مهاجرتی است که افراد با میزان سرمایه‌های گوناگون می‌توانند از طریق آن به کشورهای پیشرفته مهاجرت کنند. برای آشنایی با این روش محبوب مهاجرتی و استفاده از خدمات موسسه مهاجرتی مهاجرین با ما همراه باشید.

چرا مهاجرت از طریق سرمایه گذاری روشی ایده‌آل است؟

فرض کنید فردی 30 ساله هستید و می‌خواهید برای زندگی بهتر و درآمد بالاتر به یک کشور پیشرفته اروپایی یا آسیایی مهاجرت کنید. امکان مهاجرت تحصیلی برای شما وجود ندارد و مهاجرت کاری نیز نیازمند داشتن تخصص و شرایط بسیار پیچیده است. شما می‌توانید با مهاجرت از طریق سرمایه گذاری به‌آسانی به بسیاری از کشورهای پیشرفته بدون دریافت ویزای کاری یا تحصیلی مهاجرت کنید. پیش‌نیاز این نوع مهاجرت، اندکی سرمایه است که بسته به کشور مقصد می‌تواند متفاوت باشد.

شایان‌ذکر است که مهاجرت از طریق سرمایه گذاری فقط مخصوص کسانی نیست که توانایی تحصیل یا کار ندارند. ممکن است شما با هر سنی که دارید شرایط ادامه تحصیل را نداشته باشید، در این صورت این روش مهاجرت انتخاب بسیار مناسبی برای شما خواهد بود. اگر به مشاوره در زمینه مهاجرت از طریق سرمایه گذاری نیاز دارید، می‌توانید از خدمات مشاوره‌ای گروه مهاجرتی ApplyPalاستفاده کنید. شما می‌توانید از خدمات مشاوره ما در تمام مراحل پیچیده مهاجرت بهره‌مند شوید تا مهاجرت شما با کم‌ترین دردسر و به بهترین شکل ممکن انجام شود.

امنیت بالای مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری

باتوجه به هزینه بالای مهاجرت از طریق سرمایه گذاری، بسیاری از افراد درمورد امنیت این روش مهاجرتی دغدغه‌هایی دارند. باید گفت که اگر در هنگام مهاجرت با این روش از خدمات یک موسسه مهاجرتی معتبر و باتجربه استفاده نمایید، ریسک مهاجرت از طریق سرمایه گذاری بسیار کاهش می‌یابد. باید اشاره کرد که کشورهای مختلف برای سرمایه‌گذاری و دادن اقامت به افراد قوانین بسیار سخت‌گیرانه‌ای دارند.

افراد می‌توانند با مراجعه به سایت اداره مهاجرت کشور موردنظر خود به این قوانین دسترسی داشته باشند و آن‌ها را مطالعه کنند. باتوجه به شفافیت این قوانین، امنیت این روش مهاجرتی بسیار بالا است. شما می‌توانید با خیالی راحت از طریق سرمایه‌گذاری به کشور موردنظر خود مهاجرت کنید.

باید توجه داشت که به علت افزایش تقاضا برای مهاجرت به کشورهای خارجی، برخی سودجویان با ارائه وعده‌های دروغین، افراد را به پرداخت هزینه‌های سنگین مجاب می‌کنند. برای جلوگیری از کلاهبرداری این افراد باید در طی فرایند سرمایه‌گذاری از خدمات مشاوره‌ای و حقوقی یک موسسه مهاجرتی باتجربه مانند گروه مهاجرتی ApplyPal، کمک بگیرید.

مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری چه مدارکی لازم دارد؟

قوانین مهاجرتی کشورها با یکدیگر متفاوت است و شما برای مهاجرت به هر کشور خارجی باید مدارک خاصی را به سفارتخانه آن کشور تحویل دهید. به‌طورکلی برخی از مدارک موردنیاز برای مهاجرت از طریق سرمایه گذاری به کشورهای خارجی با یکدیگر مشابه هستند. این مدارک عموما برای راستی‌آزمایی ادعای شما درباره سرمایه‌گذاری و اثبات مشروعیت سرمایه شما درخواست می‌شوند. همچنین برخی از آن‌ها مانند پاسپورت معتبر، برای تمام روش‌های مهاجرتی موردنیاز هستند. مدارک موردنیاز برای مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری عبارت‌اند از:

  • سند ملک یا املاک برای اثبات تمکن مالی
  • پاسپورت معتبر
  • مدرک تمکن مالی مانند گردش حساب چهار سال اخیر
  • جواز یا پروانه کسب
  • سوابق شغلی
  • گواهی عدم سوءپیشینه
  • گواهی آزمایش‌های پزشکی

متناسب با سرمایه خود مهاجرت کنید

مهم‌ترین مولفه در مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری، سرمایه موردنیاز برای انجام این کار است. بسیاری از افراد تصور می‌کنند که برای مهاجرت با این روش به میلیاردها تومان پول نیاز است. درصورتی‌که می‌توان با مبالغی اندک، به برخی کشورهای مدرن و باثبات مانند ترکیه یا قبرس مهاجرت کرد.

یکی از مزیت‌های جذاب مهاجرت از طریق سرمایه گذاری این است که افراد می‌توانند بسته به سرمایه‌ای که دارند، مقصد مهاجرتی خود را انتخاب کنند. به همین علت است که در نظر بسیاری از افراد، مهاجرت با سرمایه‌گذاری یکی از بهترین روش‌های مهاجرتی می‌باشد. البته باید اشاره کرد با سرمایه اندک در برخی کشورها مانند ترکیه فقط می‌توان اقامت موقت دریافت کرد و به شما فرصت داده می‌شود تا با افزایش میزان سرمایه‌گذاری خود در این کشور، فرصت دریافت اقامت دائم را به دست آورید.

روش‌های متنوع مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری

تنوع در روش‌های مهاجرت باعث می‌شود که قدرت انتخاب افراد بالا برود. یکی از مزیت‌های اصلی مهاجرت از طریق سرمایه گذاری نیز همین امر است. شما قدرت انتخاب بالایی در انتخاب روش سرمایه‌گذاری برای مهاجرت دارید. افراد می‌توانند با روش‌هایی مانند خرید ملک، ثبت شرکت و یا کارآفرینی در کشورهای ارجی برای مهاجرت، سرمایه‌گذاری کنید. با بهترین روش‌های سرمایه‌گذاری برای دریافت اقامت آشنا می‌شویم.

خرید ملک؛ ساده‌ترین روش مهاجرت با سرمایه‌گذاری

به‌احتمال زیاد در فضای مجازی یا شبکه‌های ماهواره‌ای با تبلیغات خرید ملک برای دریافت اقامت در کشورهایی مانند امارات یا ترکیه روبه‌رو شده‌اید. خرید ملک یکی از ساده‌ترین و بی‌دردسرترین روش‌های مهاجرت از طریق سرمایه گذاری است. افراد می‌توانند با خرید ملک در برخی کشورها، به‌آسانی اقامت دائم و سپس پاسپورت آن‌ها را دریافت کنند. این روش مزیت‌های بی‌شماری مانند ریسک پایین و عدم نیاز به کار یا تحصیل را دارد.

افراد می‌توانند با هر سطحی از تخصص و مدرک، با خرید ملک به کشورهای خارجی مهاجرت کنند. باید اشاره داشت که خرید ملک امری پیچیده بوده و برای آن باید مبلغ زیادی پرداخت کنید. به همین علت استفاده از خدمات مشاوره‌ای گروه مهاجرتی ApplyPal این امکان را به شما می‌دهد که بدون دغدغه و با خیالی راحت، خرید ملک در یک کشور خارجی و سپس مهاجرت به آن را انجام دهید. ما با بهترین تیم حقوقی و مهاجرتی می‌توانیم حرفه‌ای‌ترین خدمات مشاوره‌ای و حقوقی را به شما ارائه دهیم تا مهاجرت شما بدون دردسر انجام شود.

ثبت شرکت؛ کسب‌وکار خود را متحول کنید

یکی دیگر از روش‌های مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری، ثبت شرکت است. این روش به نسبت روش‌های دیگر دشواری و پیچیدگی بیشتری دارد؛ چرا که ثبت شرکت در یک کشور خارجی نیازمند رعایت قوانین پیچیده داخل آن است. همچنین شرکتی که شما در این کشور خارجی ثبت می‌کنید باید بیزینس پلن مناسب داشته باشد و در حین فعالیت نیز شرکتی سود ده به‌شمار بیاید.

بدون بیزینس پلن و سوددهی، دولت کشور موردنظر بعد از مدتی اقامت شما را لغو می‌کند و شما دیگر نمی‌توانید برای اقامت از امتیاز شرکت خود استفاده کنید. باید اشاره داشت که در برخی کشورها در صورت عدم سوددهی شرکت ثبت شده، دولت این شرکت را به نفع خود مصادره خواهد کرد.

کارآفرینی؛ بدون دغدغه در کشور مقصد درآمد کسب کنید

کاهش نرخ بیکاری برای کشورهای پیشرفته اهمیت بسیار زیادی دارد. به همین علت بسیاری از این کشورها این امکان را برای کارآفرینان کشورهای دیگر فراهم کرده‌اند تا با کارآفرینی بتوانند اقامت این کشور را دریافت کنند. کارآفرینان نیز ترجیح می‌دهند سرمایه و وقت خود را در کشوری با اقتصاد باثبات و آزاد صرف کنند.

به همین علت کارآفرینی یکی از روش‌های جذاب مهاجرت از طریق سرمایه گذاری به‌شمار می‌آید. چرا که این روش برای دو طرف سود بسیاری دارد. باید توجه داشت که میزان تعداد کارمندان اتباعی که شرکت شما باید جذب کند، در این روش مهاجرتی اهمیت بسیار زیادی دارد. همچنین تعداد کارمندان شرکت ثبت‌شده بسته به قوانین کشورها ممکن است متفاوت باشد.

مزایای مهاجرت از طریق سرمایه گذاری

تمام روش‌های مهاجرت مزایای مخصوص به خود را دارند اما برخی از آن‌ها مانند مهاجرت از طریق سرمایه گذاری دارای مزایایی مانند عدم نیاز به تخصص هستند که آن‌ها را از دیگر روش‌های مهاجرت متمایز می‌کنند. این مزایا برای افراد علاقه‌مند به مهاجرت اهمیت زیادی دارند؛ چرا که این افراد با شناخت این مزایا می‌توانند روش مهاجرتی مناسب خود را انتخاب کنند. مزایای مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری عبارت‌اند از:

  • عدم نیاز به تحصیل برای مهاجرت
  • عدم نیاز به داشتن تخصص در زمینه‌ای خاص
  • مهاجرت بدون دردسر و در سریع‌ترین زمان ممکن
  • دریافت اقامت دائم و شهروندی بسیاری از کشورها در مدتی کوتاه
  • سرمایه‌گذاری در بهترین کشورهای اروپایی و آسیایی
  • حفظ سرمایه و کسب سود
  • ایجاد کسب‌وکار در اقتصادهای باثبات و آزاد کشورهای پیشرفته

بهترین کشورها برای مهاجرت از طریق سرمایه گذاری

یکی از مهم‌ترین مولفه‌ها در مهاجرت با سرمایه‌گذاری، انتخاب مقصد مناسب است. افراد باید مقصد مهاجرتی خود را طوری انتخاب کنند که با شرایط موردنظر آن‌ها هماهنگی داشته باشد. بسیاری از کشورهای مهاجرپذیر امکان دریافت اقامت با سرمایه‌گذاری را به افراد خارجی نمی‌دهند و فقط در برخی کشورها مانند ترکیه، استرالیا، پرتغال، نیوزیلند و استرالیا امکان دریافت اقامت به‌ازای سرمایه‌گذاری وجود دارد. به همین علت باید در انتخاب کشوری که می‌خواهید به آن مهاجرت کنید دقت لازم را داشته باشید.

در موسسه مهاجرتی مهاجرین شما می‌توانید از خدمات مشاوره در زمینه انتخاب کشور مناسب برای سرمایه‌گذاری استفاده کنید. مشاورین گروه مهاجرتی ApplyPal باتجربه بالای خود به شما کمک می‌کنند تا کشوری مناسب برای سرمایه‌گذاری و مهاجرت به آن را انتخاب کنید. با بهترین کشورها برای مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری آشنا می‌شویم.

کشور ترکیه؛ از بهترین کشورها برای مهاجرت سرمایه‌گذاران

طی سال‌های اخیر کشور ترکیه به یکی از مقاصد اصلی مهاجرت از طریق سرمایه گذاری برای ایرانیان تبدیل شده است. این کشور مزیت‌هایی مانند نزدیکی به ایران، فرهنگ مشابه و جاذبه‌های گردشگری فراوان دارد که باعث می‌شوند این کشور برای مهاجران بسیار جذاب باشد.

اصلی‌ترین مزیت کشور ترکیه این است که افراد می‌توانند با مبالغ پایین در آن سرمایه‌گذاری کرده و اقامت دائم و در نهایت شهروندی این کشور را دریافت نمایند. افراد می‌توانند برای مهاجرت در ترکیه با روش‌های مختلف سرمایه‌گذاری کنند. باید اشاره کرد که بعد از گذشت سه سال می‌توان مبلغی را که در این کشور سرمایه‌گذاری کرده‌اید را بدون لغو اقامت یا شهروندی به فروش برسانید. روش‌های سرمایه‌گذاری در ترکیه عبارت‌اند از:

  • خرید یک یا چند ملک به ارزش 250 هزار دلار
  • انتقال 500 هزار دلار به یکی از بانک‌های ترکیه و بلوکه کردن آن به مدت سه سال
  • کارآفرینی یا ثبت شرکت با سرمایه 500 هزار دلار
  • خرید اوراق عرضه دولتی کشور ترکیه به میزان 500 هزار دلار

کشور پرتغال؛ سرمایه‌گذاری در یکی از کشورهای زیبای اروپایی

پرتغال به‌عنوان یکی از کشورهای اروپایی زیبا، از مقاصد جذاب مهاجرت برای ایرانیان به‌شمار می‌آید. افراد با دریافت اقامت در این کشور می‌توانند با ویزای شنگن به تمام اتحادیه اروپا بدون ویزا سفر کنند. به همین علت سرمایه‌گذاری در این کشور برای دریافت اقامت گزینه جذابی به‌شمار می‌آید. همچنین اقتصاد پرتغال بسیار باثبات است و سرمایه‌گذاری در آن آینده بسیار خوبی دارد. مزیت اصلی مهاجرت به پرتغال از طریق سرمایه گذاری این است که دولت این کشور روش‌های متنوعی را برای سرمایه‌گذاران تعبیه کرده است. این روش‌ها عبارت‌اند از:

  • خرید ملک در پرتغال به ارزش 500 هزار یورو
  • خرید سهام به ارزش 500 هزار یورو
  • کارآفرینی برای 10 نفر
  • سرمایه‌گذاری در سهام شرکت‌های پرتغالی به ارزش  350 هزار یورو
  • خرید ملک در بافت فرسوده به ارزش 350 هزار یورو و بازسازی آن

کشور استرالیا؛ سرمایه‌گذاری در کشوری پیشرفته و مهاجرپذیر

طی سال‌های اخیر استرالیا به دلیل شرایط آسان اخذ اقامت، به یکی از مقاصد محبوب مهاجرتی در بین ایرانیان تبدیل شده است. برخلاف بیشتر کشورها امکان مهاجرت از طریق خرید ملک در استرالیا وجود ندارد و دولت این کشور روش‌های دیگری را برای دریافت اقامت با سرمایه‌گذاری در نظر گرفته است. این روش‌های سرمایه‌گذاری عبارت‌اند از:

  • دریافت ویزای کارآفرینی با 200 هزار دلار سرمایه‌گذاری
  • دریافت ویزای سرمایه‌گذاری معمولی با پرداخت 1.5 میلیون دلار
  • پرداخت 5 میلیون دلار برای دریافت ویزای سرمایه‌گذاری ویژه

کشور انگلستان؛ مقصدی رویایی برای مهاجرت و سرمایه‌گذاری

کشور انگلستان یکی از جذاب‌ترین و پرطرفدارترین مقاصد مهاجرتی است. به همین علت شرایط سرمایه‌گذاری در این کشور برای دریافت اقامت آن نسبتا دشوار می‌باشد. حداقل میزان سرمایه‌گذاری در انگلیس برای دریافت اقامت این کشور مبلغ 2 میلیون پوند است. با سرمایه‌گذاری 2 میلیون پوند در انگلیس شما می‌توانید بعد از پنج سال اقامت دائم این کشور را دریافت کنید. باید اشاره کرد که با پرداخت مبالغ بیشتر مانند 5 و 10 میلیون پوند، می‌توان اقامت دائم این کشور را سریع‌تر دریافت کرد.

مهاجرت آسان از طریق سرمایه گذاری با گروه مهاجرتی ApplyPal

از بین تمام روش‌های مهاجرتی، مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری روشی آسان‌تر و کم‌دردسرتر است؛ چرا که شما برای مهاجرت با این روش نیازی به ادامه تحصیل یا یادگیری یک تخصص ندارید. همچنین دریافت اقامت موقت و دائم در این روش بسیار سریع است و افراد در بسیاری از موارد می‌توانند بعد از دو ماه ویزای سرمایه‌گذاری خود را دریافت کنند. اگر قصد مهاجرت از طریق سرمایه گذاری را دارید، کافی است با کارشناسان و مشاوران مجرب ما در گروه مهاجرتی ApplyPal در تماس باشید. کارشناسان موسسه ما در تمام مسیر پیچیده مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری در کنار شما خواهند بود.

کلمه کلیدی: 

سفارشات مرتبط

مشاوره تخصصی مهاجرت
Consultion for immigration process

مشاوره ی تخصصی مهاجرت به سراسر دنیا

 

مشاوران متخصص گروه ApplyPal به شما کمک میکنند تا بهترین مسیر را برای پروسه ی مهاجرت خود در نظر بگیرید.

جهت آماده‌سازی ایمیل خود و بهره‌مندی از این خدمت مراحل زیر را درنظر داشته باشید:

  •  درخواست خود را ثبت و هزینه را به صورت آنلاین بپردازید.
  • پس از ثبت درخواست و پرداخت، از طرف تیم اپلای پل با شما تماس گرفته می‌شود تا هماهنگی اولیه صورت گیرد.
  • لطفا راس ساعت مقرر در محل موسسه حضور بهم رسانید.
  • هزینه ی درنظر گرفته شده برای  حداکثر 45 دقیقه مشاوره ی تخصصی متناسب با رزومه و نیاز شماست.

هزینه: 150,000 تومان

مشاوره با وکلای مهاجرتی
Immigration services

 

Move in your best way

 

مشاوره با وکلای خارجی (آلمان، کانادا، اروپا)

توجه فرمائید که برای مشاوره  با وکلای رسمی مهاجرت ما در سرتاسر دنیا میتوانید این سفارش را انتخاب نمائید

 

09901848006

هزینه: 500,000 تومان